Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TDI (2013.11-2018.09) 190km » DK55.118 snr
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tdi (2013.11-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.118 SNR

DK55.118 Wał napędowy SNR
snr DK55.118
Wał napędowy DK55.118
DK55.118
snr DK55.118 Wał napędowy
Wał napędowy DK55.118 snr
Wał napędowy DK55.118 snr
607.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK55.118

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]7720
Długość [mm]656
Wymiar gwintuM18x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.30
nr EAN3413521614576

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.118 SNR

Półoś napędowa przód L 656mm pasuje do: RENAULT LAGUNA, LAGUNA III 2.0/2.0D 10.07-12.15
numery OEM:
RENAULT      8200687910
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK55.118 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.