Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 314 CDI 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2016.05-???) 143km » DK55.228 snr
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 314 Cdi 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2016.05-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.228 SNR

DK55.228 Wał napędowy SNR
571.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK55.228

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]7511
Długość [mm]637
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57
Średnica przegubu po stronie koła [mm]103
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.37
nr EAN3413521907647

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.228 SNR

Półoś napędowa przód L 634/637mm pasuje do: OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 2.5D 03.01-07.14
numery OEM:
OPEL      4411699
OPEL      93850891
OPEL      93856471
RENAULT      7711135441
RENAULT      8200169164
RENAULT      8200485590
VAUXHALL      93850891
VAUXHALL      93856471
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK55.228 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.