Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 314 CDI 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2016.05-???) 143km » DK59.003 snr
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 314 Cdi 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233... (2016.05-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK59.003 SNR

DK59.003 Wał napędowy SNR
589.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK59.003

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]7298
Długość [mm]626
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]60
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.37
nr EAN3413521590979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK59.003 SNR

Półoś napędowa przód L 626mm pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, JUMPY II, PEUGEOT 407, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D/2.0D 05.04-
numery OEM:
CITROËN      1440106080
CITROËN      1607019180
PEUGEOT      1440106080
PEUGEOT      1607019180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK59.003 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.