Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » DPF352.09K1 snr

Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 SNR

DPF352.09K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR
snr DPF352.09K1
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1
DPF352.09K1
snr DPF352.09K1 Koło pasowe, wał korbowy
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 snr
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 snr
441.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF352.09K1

producent:

SNR

Ilość żeber 7
Masa [g] 2845
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 167
Szerokość 1 [mm] 54
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521671807

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
PTC Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 7) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT V363 2.0D-2.4D 04.06-

Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 producenta SNR

FORD

1727140, 1748942

numery OEM:
FORD      1727140
FORD      1748942
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF352.09K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.