Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 10 10 0250 swag autoteile gmbh

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 10 10 0250 SWAG Autoteile GmbH

10 10 0250 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
110.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10 10 0250

Ciężar [kg] 0,4742
nr EAN 4044688664488

skład zestawu:
10 92 4538 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
10 93 0156 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
10 94 0235 Przewód elastyczny, chłodnica olejowa skrzyni biegów
10 94 6332 Śruba
10 94 6389 śruba zamykająca, obudowa przekładni
99 90 4054 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 10 10 0250 SWAG Autoteile GmbH

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205) 1.6-6.2 04.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000908 012009
MERCEDES-BENZ      000908 012009 S3
MERCEDES-BENZ      007603 012110
MERCEDES-BENZ      007603 012110 S1
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80 S5
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95 S3
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00
MERCEDES-BENZ      221 277 02 00 S3
MERCEDES-BENZ      251 271 00 97
MERCEDES-BENZ      251 271 00 97 S3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 10 10 0250 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.