Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 10 90 3423 swag autoteile gmbh

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 10 90 3423 SWAG Autoteile GmbH

10 90 3423 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

10 90 3423

Grubość [mm] 25,9
Średnica wewnętrzna [mm] 34,65
średnica zewnętrzna [mm] 80,4
średnica zewnętrzna [mm] 78,0
Materiał papier
Powierzchnia ocynkowany
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 4044688034236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 10 90 3423 SWAG Autoteile GmbH

FILTR HYDRAULICZNY UKŁ KIER SWAG 10903423
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 466 05 38
MERCEDES-BENZ      000 466 07 04
MERCEDES-BENZ      000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      000 466 21 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 05 38
MERCEDES-BENZ      A000 466 07 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 21 04

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 10 90 3423 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.