Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 10 94 7283 swag autoteile gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 94 7283 SWAG Autoteile GmbH

10 94 7283 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
9.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10 94 7283

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Grubość [mm] 12,5
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4044688589460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 94 7283 SWAG Autoteile GmbH

FILTR HYDR SKRZYNI BIEG SWAG 10947283 MERCEDES 190 W201 A W168 C CL203 S202 S203 S204 W202 W203 W204 A124 1,4-7,3 74-
numery OEM:
CHRYSLER      52108304AA
DODGE      52108304AA
MERCEDES-BENZ      126 270 01 98
MERCEDES-BENZ      140 270 02 98
MERCEDES-BENZ      A126 270 01 98
MERCEDES-BENZ      A140 270 02 98
PORSCHE      140 270 029 8
JEEP      52108304AA

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 10 94 7283 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.