Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 20 93 6320 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 20 93 6320 SWAG Autoteile GmbH

20 93 6320 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
swag 20 93 6320
Zestaw łańcucha rozrządu 20 93 6320
800.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

20 93 6320

Wykonanie łańcucha Łańcuch zębaty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu Z53H
Ilość ogniw łańcucha 146
Strona zabudowy z obu stron
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688661289

skład zestawu:
20 93 6321 Zestaw łańcucha rozrządu
20 93 6323 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 20 93 6320 SWAG Autoteile GmbH

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70), X5 (F15, F85) 4.4/4.4H 10.07-10.18
numery OEM:
BMW      11 31 7 557 225
BMW      11 31 7 557 225 S1
BMW      11 31 7 557 711
BMW      11 31 7 557 711 S1
BMW      11 31 7 567 500
BMW      11 31 7 567 500 S1
BMW      11 31 7 567 503
BMW      11 31 7 567 503 S1
ALPINA      11 31 7 567 500 S1
zamienniki:
V20-2445
brak
VAICO
21-0310
brak
HEPU

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 20 93 6320 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 20 93 6320 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 20 93 6320

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.