Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 32 92 2726 swag autoteile gmbh

Łożyskowanie 32 92 2726 SWAG Autoteile GmbH

32 92 2726 Łożyskowanie SWAG Autoteile GmbH
94.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

32 92 2726

Strona zabudowy z lewej
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 1,871
nr EAN 4044688570345

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 32 92 2726 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka silnika tył L, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.4-2.5 02.03-07.15
numery OEM:
AUDI      1K0 199 555 BC
AUDI      1K0 199 555 N
SEAT      1K0 199 555 N
SKODA      1K0 199 555 N
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 BC
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 N

Zastosowanie Łożyskowanie 32 92 2726 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 32 92 2726 SWAG Autoteile GmbH:

2020-01-17
 5/5
Kupiłem 64 13 0011 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2022-06-25
 5/5
Bardzo miękka poduszka, wibracje silnika w ogóle nie przenoszą się na karoserię.
2020-01-17
 5/5
Wykonanie części swag jak zawsze na najwyższym poziomie
2020-05-19
 5/5
przyzwoita cena produktu

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.