Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 33 10 1008 swag autoteile gmbh

Cięgło, hamulec postojowy 33 10 1008 SWAG Autoteile GmbH

33 10 1008 Cięgło, hamulec postojowy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

33 10 1008

Długość [mm] 1630
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 1,060
nr EAN 4054228717376

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 33 10 1008 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
OPEL      009191216
OPEL      013106484
OPEL      024455114
OPEL      09191216
OPEL      093181106
OPEL      093181107
OPEL      093181111
OPEL      13106484
OPEL      24455114
OPEL      9191216
OPEL      93181106
OPEL      93181107
OPEL      93181111
VAUXHALL      009191216
VAUXHALL      013106484
VAUXHALL      024455114
VAUXHALL      09191216
VAUXHALL      093181106
VAUXHALL      093181107
VAUXHALL      093181111
VAUXHALL      13106484
VAUXHALL      24455114
VAUXHALL      9191216
VAUXHALL      93181106
VAUXHALL      93181107
VAUXHALL      93181111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 33 10 1008 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.