Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Bmw 6 kabriolet (E64) 630 i (2007.09-2010.08) 272km » 33 10 1079 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Bmw 6 Kabriolet (e64) 630 I (2007.09-2010.08) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 33 10 1079 SWAG Autoteile GmbH

33 10 1079 Koło pasowe, wał korbowy SWAG Autoteile GmbH
872.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

33 10 1079

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]76,0
Średnica wewnętrzna [mm]40,0
średnica zewnętrzna [mm]167,0
Ciężar [kg]4,567
Ilość żeber5
Parametr6 PK
nr EAN4054228719233

skład zestawu:
20 10 6858 Koło pasowe, wał korbowy
20 93 3076 Śruba centrująca, koło pasowe - wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 33 10 1079 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 5 (F10), 5 (F11) 2.0D 10.09-06.19
numery OEM:
BMW      11 23 8 513 539
BMW      11 23 8 513 539 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 33 10 1079 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.