Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 33 10 3147 swag autoteile gmbh

Sonda lambda 33 10 3147 SWAG Autoteile GmbH

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

33 10 3147

Sonda lambda ogrzewana
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 620
Ciężar [kg] 0,112
nr EAN 4054228758645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 33 10 3147 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      06E 906 265 K
AUDI      6E 906 265 K
SEAT      03D 906 265
SEAT      03D 906 265 C
SEAT      06E 906 265 K
SEAT      3D 906 265
SEAT      3D 906 265 C
SEAT      6E 906 265 K
SKODA      03D 906 265
SKODA      03D 906 265 C
SKODA      06E 906 265 K
SKODA      3D 906 265
SKODA      3D 906 265 C
SKODA      6E 906 265 K
VOLKSWAGEN      030 906 265 CB
VOLKSWAGEN      030 906 265 CP
VOLKSWAGEN      036 906 265 D
VOLKSWAGEN      03D 906 265
VOLKSWAGEN      03D 906 265 B
VOLKSWAGEN      03D 906 265 C
VOLKSWAGEN      06E 906 265 K
VOLKSWAGEN      30 906 265 CB
VOLKSWAGEN      30 906 265 CP
VOLKSWAGEN      36 906 265 D
VOLKSWAGEN      3D 906 265
VOLKSWAGEN      3D 906 265 B
VOLKSWAGEN      3D 906 265 C
VOLKSWAGEN      6E 906 265 K
LAMBORGHINI      06E906265K
BENTLEY      06E 906 265 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 33 10 3147 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.