Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 57 94 4913 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 57 94 4913 SWAG Autoteile GmbH

57 94 4913 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
swag 57 94 4913
 

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

57 94 4913

Wykonanie łańcucha Simplex
Ilość ogniw łańcucha 148
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg] 2,280
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688661173

skład zestawu:
40 93 3067 Śruba
40 93 3068 Śruba
40 93 3069 Śruba
57 94 4912 Zestaw łańcucha rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 57 94 4913 SWAG Autoteile GmbH

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3, 9-3X 2.0/2.0ALK 09.02-02.15
numery OEM:
OPEL      56 36 413
SAAB      55 352 124
VAUXHALL      055352124
VAUXHALL      55352124
zamienniki:
21-0313
brak
HEPU

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 57 94 4913 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 57 94 4913 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 57 94 4913

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.