Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70 10 0062 swag autoteile gmbh

Cewka zapłonowa 70 10 0062 SWAG Autoteile GmbH

70 10 0062 Cewka zapłonowa SWAG Autoteile GmbH
136.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

70 10 0062

Długość [mm] 180
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,22
dla numeru OE 55213613
nr EAN 4054228000621

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 70 10 0062 SWAG Autoteile GmbH

Cewka zapłonowa pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO; ALFA ROMEO GIULIETTA, MITO; FIAT 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO 1.4/1.4CNG/1.4LPG 10.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55209603
ALFA ROMEO      55213613
FIAT      55209603
FIAT      55213613
FIAT      55224494
LANCIA      55209603
LANCIA      55213613
OPEL      12 08 107
VAUXHALL      055213613
VAUXHALL      55213613

Zastosowanie Cewka zapłonowa 70 10 0062 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.