Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel CORSA A TR (S83) 1.3 (F11, F19, M11, M19) (1985.09-1987.10) 60km » 70 93 9786 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.3 (f11, F19, M11, M19) (1985.09-1987.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 70 93 9786 SWAG Autoteile GmbH

70 93 9786 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1022, 6PK1023, 6PK1024, 6PK1025, 6PK1026, 6PK1027, 6PK1028

numer części:

70 93 9786

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1025
Szerokość [mm]21,36
Grubość [mm]4,5
DIN / ISO7867
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,1
Ilość żeber6
nr EAN4044688581402

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 70 93 9786 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
ALFA ROMEO      60653027
ALFA ROMEO      60676137
AUDI      04L 260 849 C
AUDI      4L 260 849 C
FIAT      60676137
RENAULT      77 00 260 886
SEAT      04L 260 849 C
SEAT      4L 260 849 C
SKODA      04L 260 849 C
SKODA      4L 260 849 C
VOLKSWAGEN      04L 260 849 C
VOLKSWAGEN      4L 260 849 C

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 70 93 9786 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.