Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Renault ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U) (2003.04-2005.02) 116km » 00132476 ted-gum
wybrany samochód: 
Renault Espace Iv (jk0/1_) 1.9 Dci (jk0u) (2003.04-2005.02) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 00132476 TED-GUM

00132476 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum 00132476
Dystans gumowy, resorowanie 00132476
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00132476

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5908229960806

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00132476 TED-GUM

Odbój resoru tył L/P pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER II, VOYAGER III, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, GRAND, PLYMOUTH VOYAGER 2.4-3.8 08.90-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4684756AC
CHRYSLER      4684758AC
DODGE      4684756AC
DODGE      4684758AC
PLYMOUTH      4684756AC
PLYMOUTH      4684758AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00132476 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.