Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.3 i 16V (1996.06-1998.08) 147km » 00161917 ted-gum
wybrany samochód: 
Ford Scorpio Ii Turnier (gnr, Ggr) 2.3 I 16v (1996.06-1998.08) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 00161917 TED-GUM

00161917 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00161917
Łożyskowanie, amortyzator 00161917
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00161917

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz obu stron
Wymagana ilość2
nr EAN5908229917695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00161917 TED-GUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: DAEWOO ESPERO, LANOS, NEXIA, OPEL KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 08.84-
numery OEM:
DAEWOO      0344508
DAEWOO      0344509
DAEWOO      90184755
DAEWOO      90184756
DAEWOO      96179829

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00161917 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).