Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat BRAVO I (182_) 1.8 GT (182.AC) (1995.10-2001.10) 113km » 00416354 ted-gum
wybrany samochód: 
Fiat Bravo I (182_) 1.8 Gt (182.ac) (1995.10-2001.10) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 00416354 TED-GUM

00416354 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00416354
Łożyskowanie, amortyzator 00416354
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00416354

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]24
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Wymagana ilość2
nr EAN5908229932216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00416354 TED-GUM

Silentblock amortyzatora przód/tył L/P pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124) 1.8-6.0 10.82-12.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 320 02 56
MERCEDES-BENZ      124 990 03 99
MERCEDES-BENZ      201 320 01 56
MERCEDES-BENZ      A 124 320 02 56
MERCEDES-BENZ      A 124 990 03 99
MERCEDES-BENZ      A 201 320 01 56
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00416354 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).