Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 00677820 ted-gum

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00677820 TED-GUM

00677820 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
69.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

00677820

producent:

TED-GUM

Materiał PU (poliuretan)
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Strona zabudowy z lewej
Wymagana ilość 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 5908229988886

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00677820 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja, 1szt., przekładnia kierownicza, L, twardość: 80 Sha, ; pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER III, LAND CRUISER 90 3.0D/3.4 04.95-12.02
numery OEM:
TOYOTA      44203-35030
TOYOTA      44250-60022
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 00677820 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.