Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Lexus LS (_F5_) 500 AWD (VXFA55_) (2017.12-???) 417km » 00720440 ted-gum
wybrany samochód: 
Lexus Ls (_f5_) 500 Awd (vxfa55_) (2017.12-???) 417km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 00720440 TED-GUM

00720440 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum 00720440
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00720440

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]56
Wysokość [mm]147
nr EAN5908229916391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00720440 TED-GUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 147mm) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II, POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK, VENTO 1.0-Electric 08.83-06.02
numery OEM:
VAG      191 512 131
VAG      191 512 131 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00720440 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.