Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Materiał | Guma / metal |
Wymagana ilość | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza TED51467 TED-GUM
HYUNDAI | 52710-1D030 | |
HYUNDAI | 52710-3K050 | |
HYUNDAI | 52720-1D030 | |
HYUNDAI | 52720-3K050 | |
HYUNDAI | 55210-1D100 | |
HYUNDAI | 55210-3K700 | |
HYUNDAI | 55215-1D000 | |
HYUNDAI | 55215-3K000 | |
HYUNDAI | 55220-3K700 | |
KIA | 52710-1D030 | |
KIA | 52710-3K050 | |
KIA | 52720-1D030 | |
KIA | 52720-3K050 | |
KIA | 55210-1D100 | |
KIA | 55210-3K700 | |
KIA | 55215-1D000 | |
KIA | 55215-3K000 | |
KIA | 55220-3K700 |
Zastosowanie Tuleja wahacza TED51467 TED-GUM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza TED51467 TED-GUM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.