Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) (2000.12-2005.09) 90km » TED56962 ted-gum
wybrany samochód: 
Honda Civic Vii Sedan (es, Et) 1.4 (es4) (2000.12-2005.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 TED-GUM

TED56962 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
ted-gum TED56962
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962
TED56962
ted-gum TED56962 Zawieszenie, przekładnia kierownicza
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 ted-gum
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 ted-gum
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 ted-gum
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 ted-gum
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED56962

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówdo automatycznej skrzyni biegów
Rodzaj skrzyni biegówdla manualnej skrzyni biegów
Strona zabudowyz prawej
Wymagana ilość2
nr EAN5902275569624

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 TED-GUM

Silentblock przekładni kierowniczej P (automat/manual) pasuje do: TOYOTA LAND CRUISER PRADO 3.0D/4.0 09.02-12.10
numery OEM:
TOYOTA      44200-35060
TOYOTA      44200-35060AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED56962 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.