Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Daimler DAIMLER XJ (X30_) V8 Super 4.0 (1997.07-2003.06) 363km » TED58963 ted-gum
wybrany samochód: 
Daimler Daimler Xj (x30_) V8 Super 4.0 (1997.07-2003.06) 363km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator TED58963 TED-GUM

TED58963 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum TED58963
Łożyskowanie, amortyzator TED58963
TED58963
66.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED58963

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Wymagana ilość2
nr EAN5902275589639

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator TED58963 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 2.1D-6.3 03.02-12.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2113260100
MERCEDES-BENZ      2113262400
MERCEDES-BENZ      2113262800
MERCEDES-BENZ      A 211 326 01 00
MERCEDES-BENZ      A 211 326 24 00
MERCEDES-BENZ      A 211 326 28 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator TED58963 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.