Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » TED64743 ted-gum

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 TED-GUM

TED64743 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED-GUM
ted-gum TED64743
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743
TED64743
ted-gum TED64743 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 ted-gum
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED64743

producent:

TED-GUM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś 2
nr EAN 5902275647438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 TED-GUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA VI, KA+ III, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN, MAZDA 2 1.0-1.6D 07.07-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 producenta TED-GUM

FORD

1514857, 1547323, 1742604, 1902873, 8V513K099AC, 8V513K099AD, 8V513K099AE, 8V513K099B2A

MAZDA

D6513438XA, D6513438XB

numery OEM:
FORD      1514857,
FORD      1547323,
FORD      1742604
FORD      1902873
FORD      8V51-3K099-AC
FORD      8V51-3K099-AD
FORD      8V51-3K099-AE
FORD      8V51-3K099-B2A
MAZDA      D651-34-38XA
MAZDA      D651-34-38XB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED64743 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).