Wymiar gwintu | M8 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W031TT THERMOTEC
AUDI | 026121010 | |
AUDI | 026121010C | |
AUDI | 026121010CV | |
AUDI | 026121010CX | |
AUDI | 026121010F | |
AUDI | 026121010FV | |
AUDI | 026121010FX | |
AUDI | 026121010V | |
AUDI | 026121010X | |
AUDI | 037 121 010 F | |
AUDI | 037.121.010FV | |
AUDI | 037.121.010FX | |
AUDI | 037121010 | |
AUDI | 037121010A | |
AUDI | 037121010C | |
AUDI | 068121010A | |
AUDI | 068121010AX | |
FORD | 1031879 | |
FORD | 1124693 | |
FORD | 1212732 | |
FORD | 1M218501BA | |
SEAT | 026121010 | |
SEAT | 026121010C | |
SEAT | 026121010CV | |
SEAT | 026121010CX | |
SEAT | 026121010F | |
SEAT | 026121010FV | |
SEAT | 026121010FX | |
SEAT | 026121010V | |
SEAT | 026121010X | |
SEAT | 037 121 010 F | |
SEAT | 037121010 | |
SEAT | 037121010A | |
SEAT | 037121010C | |
SEAT | 068121010A | |
SKODA | 026 121 010 | |
SKODA | 026 121 010 C | |
SKODA | 026 121 010 F | |
SKODA | 037 121 010 | |
SKODA | 037 121 010 A | |
SKODA | 037 121 010 C | |
SKODA | 037 121 010 F | |
SKODA | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 026121005F | |
VOLKSWAGEN | 026121005K | |
VOLKSWAGEN | 026121010 | |
VOLKSWAGEN | 026121010C | |
VOLKSWAGEN | 026121010CV | |
VOLKSWAGEN | 026121010CX | |
VOLKSWAGEN | 026121010F | |
VOLKSWAGEN | 026121010FV | |
VOLKSWAGEN | 026121010FX | |
VOLKSWAGEN | 026121010V | |
VOLKSWAGEN | 026121010X | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 037121010A | |
VOLKSWAGEN | 037121010AX | |
VOLKSWAGEN | 037121010B | |
VOLKSWAGEN | 037121010C | |
VOLKSWAGEN | 037121010FV | |
VOLKSWAGEN | 037121010FX | |
VOLKSWAGEN | 068121010A | |
VOLKSWAGEN | 068121010AX | |
BUGATTI | PA0319C |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W031TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.