Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.3 D Multijet (263HXT1A, 263YXT1A, 263YYA1A, 263HYA1A) (2016.03-???) 80km » D2C010TT thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.3 D Multijet (263hxt1a, 263yxt1a, 263yya1a, 263hya1a) (2016.03-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2C010TT THERMOTEC

D2C010TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2C010TT
Termostat środka chłodzącego D2C010TT
D2C010TT
77.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2C010TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]83,0
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2C010TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
CITROËN      1336V6
CITROËN      96715659
CITROËN      9671565980
FORD      1148098
FORD      1348620
FORD      1485768
FORD      1516694
FORD      1633908
FORD      2S6Q8A586AA
FORD      2S6Q8A586AB
FORD      2S6Q8A586AC
FORD      2S6Q8A586AD
MAZDA      Y401-15-1H0C
MAZDA      Y401151H0
MAZDA      Y401151H0A
MAZDA      Y401151H0B
PEUGEOT      1336V6
SUZUKI      1769073J01
TOYOTA      SU00100713

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2C010TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.