Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY III Platforma / podwozie 40 C 17, 40 S 17 (2005.01-2006.04) 166km » D2F013TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 40 C 17, 40 S 17 (2005.01-2006.04) 166km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2F013TT THERMOTEC

D2F013TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2F013TT
Termostat środka chłodzącego D2F013TT
D2F013TT
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2F013TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]80
Rodzaj korpusuobudowa metalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2F013TT THERMOTEC

Termostat cieczy chłodzącej (80°C, w obudowie) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO, LINEA, LANCIA DELTA III 1.4/1.4CNG/1.4LPG 05.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      0055208964
ALFA ROMEO      55208964
FIAT      0055208964
FIAT      55208964
LANCIA      0055208964
LANCIA      55208964
OPEL      13 38 272

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2F013TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.