Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII FE84S (2009-2010) 146km » D2R006TT thermotec
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii Fe84s (2009-2010) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2R006TT THERMOTEC

D2R006TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2R006TT
Termostat środka chłodzącego D2R006TT
D2R006TT
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2R006TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]89

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2R006TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
NISSAN      11060BN700
NISSAN      1106100Q0E
NISSAN      1106100Q1G
NISSAN      1106100QAG
NISSAN      1106100QAL
RENAULT      8200039885
RENAULT      8200171021
RENAULT      8200244402
RENAULT      8200374994
RENAULT      8200558783
RENAULT      8200954285
SUZUKI      1769084A10
SUZUKI      1769084A10000
SUZUKI      1769084A11
SUZUKI      1769084A11000
SUZUKI      1769084A12
SUZUKI      1769084A12000
DACIA      8200039885
DACIA      8200171021
DACIA      8200244402
DACIA      8200374994
DACIA      8200558783
DACIA      8200954285

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2R006TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.