Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi Q8 (4MN, 4MT) SQ8 quattro (2020.02-???) 507km » DDP006TT thermotec
wybrany samochód: 
Audi Q8 (4mn, 4mt) Sq8 Quattro (2020.02-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik elektryczny dmuchawy DDP006TT THERMOTEC

DDP006TT Silnik elektryczny dmuchawy THERMOTEC
thermotec DDP006TT
238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DDP006TT

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Moc znamionowa [W]344
Średnica 1/Średnica 2 [mm]147
Średnica [mm]147
Kształtprostokątny
Natężenie prądu [A]29
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba zestyków4
Liczba łopatek wentylatora47
Moc [W]344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik elektryczny dmuchawy DDP006TT THERMOTEC

Silnik elektryczny dmuchawy
numery OEM:
CITROËN      6441L3
PEUGEOT      6441H6
PEUGEOT      6441L3
PEUGEOT      ZQ91000980
zamienniki:
8EW 351 044-311
brak
HELLA

Zastosowanie Silnik elektryczny dmuchawy DDP006TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.