Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Dodge MAGNUM Kombi 6.1 SRT8 (2005.09-2008.12) 431km » DEF011TT thermotec
wybrany samochód: 
Dodge Magnum Kombi 6.1 Srt8 (2005.09-2008.12) 431km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF011TT THERMOTEC

DEF011TT Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) THERMOTEC
thermotec DEF011TT
Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF011TT
DEF011TT
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DEF011TT

producent:

THERMOTEC

Opór [Ohm]0,7
Liczba zestyków2
Napięcie znamionowe [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF011TT THERMOTEC

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy)
numery OEM:
FIAT      51799359
FIAT      55702358
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF011TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.