Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault SAFRANE I (B54_) 2.0 12V (B542, B54E) (1992.04-1996.07) 132km » KTT040034 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Safrane I (b54_) 2.0 12v (b542, B54e) (1992.04-1996.07) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040034 THERMOTEC

KTT040034 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040034
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040034
KTT040034
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040034

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDenso
Ograniczenia producenta6SE/7SE
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
ID sprężarki6SE
ID sprężarki7SE
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040034 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      8E0260805AG
AUDI      8E0260805AT
AUDI      8E0260805BA
AUDI      8E0260805BF
AUDI      8E0260805BJ
AUDI      8E0260805BP
AUDI      8E0260805BS
AUDI      8E0260805CB
SEAT      8E0260805AG
SEAT      8E0260805AT
SEAT      8E0260805BA
SEAT      8E0260805BF
SEAT      8E0260805BJ
SEAT      8E0260805BP
SEAT      8E0260805BS
SEAT      8E0260805CB
VOLKSWAGEN      8E0260805AG
VOLKSWAGEN      8E0260805BA
VOLKSWAGEN      8E0260805BF
VOLKSWAGEN      8E0260805BP
VOLKSWAGEN      8E0260805BS
VOLKSWAGEN      8E0260805CB

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040034 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.