Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.6 i 16V (ED7) (1987.09-1991.09) 130km » KTT040121 thermotec
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.6 I 16v (ed7) (1987.09-1991.09) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040121 THERMOTEC

KTT040121 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040121
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040121
KTT040121
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040121

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]119
ID sprężarkiVS16
ID sprężarkiVS18
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040121 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
HYUNDAI      97701-3K620
HYUNDAI      977011H300
HYUNDAI      977012B100
HYUNDAI      977012B101
HYUNDAI      977012B151
HYUNDAI      977012B200
HYUNDAI      977012B201
HYUNDAI      977012B251
HYUNDAI      977012L300
HYUNDAI      977012L302
HYUNDAI      977012R340
HYUNDAI      977012Y500
HYUNDAI      977013K220
HYUNDAI      977013K720
HYUNDAI      977013K800
HYUNDAI      MA5EA-05
HYUNDAI      P937U100
HYUNDAI      P937U200
KIA      977011H300
KIA      F500AG7DA02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040121 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.