Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT040168 thermotec

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168 THERMOTEC

KTT040168 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040168
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168
KTT040168
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040168

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168 producenta THERMOTEC

OPEL

13191996, 1854113, 24411280, 6854003, 6854025, 6854037, 6854073, 71786767, 73502805, 9132925, 9225560, 93176856, 93176868

SAAB

12758381, 12792669, R1580023

FIAT

6854003

numery OEM:
FIAT      6854003
OPEL      13191996
OPEL      1854113
OPEL      24411280
OPEL      6854003
OPEL      6854025
OPEL      6854037
OPEL      6854073
OPEL      71786767
OPEL      73502805
OPEL      9132925
OPEL      9225560
OPEL      93176856
OPEL      93176868
SAAB      12758381
SAAB      12792669
SAAB      R1580023
VAUXHALL      R1580035
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040168 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.