Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 TDCi (2001.03-2004.11) 115km » KTT040197 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Focus I Turnier (dnw) 1.8 Tdci (2001.03-2004.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040197 THERMOTEC

KTT040197 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040197
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040197
KTT040197
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040197

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaZexel
Ograniczenia producentaTyp DCS17
Ograniczenia producentasred. kola pas.115mm
Ø koła pasowego [mm]115
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarkiDCS17
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040197 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      2763000Q0A
RENAULT      2763000Q0A
RENAULT      4432039
RENAULT      5060410300
RENAULT      5060410531
RENAULT      550986
RENAULT      8200454172
RENAULT      8200561276
RENAULT      8200577732
RENAULT      8200705022
RENAULT      8200848916
RENAULT      8200855146
RENAULT      8200890987
RENAULT      851877N
RENAULT      93160670
RENAULT      R1080033
zamienniki:
4300K384
brak
VAN WEZEL
4300K389
brak
VAN WEZEL
4300K394
brak
VAN WEZEL
4300K486
brak
VAN WEZEL
4300K481
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040197 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.