Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 5 (G30, F90) 520 i (2017.07-2020.06) 163km » KTT040285 thermotec
wybrany samochód: 
Bmw 5 (g30, F90) 520 I (2017.07-2020.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040285 THERMOTEC

KTT040285 Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT040285
Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040285
KTT040285
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040285

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaGENUINE DELPHI
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiCVC
ID sprężarkiDH5
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040285 THERMOTEC

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 820 803F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803N
VOLKSWAGEN      1K0 820 803P
VOLKSWAGEN      1K0 820 803Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803S
VOLKSWAGEN      1K0 820 808B
VOLKSWAGEN      1K0 820 808D
VOLKSWAGEN      1K0 820 808F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859
VOLKSWAGEN      1K0 820 859D
VOLKSWAGEN      1K0 820 859E
VOLKSWAGEN      1K0 820 859F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859M
VOLKSWAGEN      1K0 820 859Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 859QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859S
VOLKSWAGEN      1K0 820 859SX
VOLKSWAGEN      1K0820803E
VOLKSWAGEN      1K0820803H
VOLKSWAGEN      1K0820803J
VOLKSWAGEN      1K0820803K
VOLKSWAGEN      1K0820803L
VOLKSWAGEN      1K0820803NX
VOLKSWAGEN      1K0820803QX
VOLKSWAGEN      1K0820803R
VOLKSWAGEN      1K0820803SX
VOLKSWAGEN      1K0820803T
VOLKSWAGEN      1K0820808A
VOLKSWAGEN      1K0820808AX
VOLKSWAGEN      1K0820808BX
VOLKSWAGEN      1K0820808DX
VOLKSWAGEN      1K0820808FX
VOLKSWAGEN      1K0820859C
VOLKSWAGEN      1K0820859G
VOLKSWAGEN      1K0820859H
VOLKSWAGEN      1K0820859J
VOLKSWAGEN      1K0820859N
VOLKSWAGEN      1K0820859P
VOLKSWAGEN      1K0820859T
VOLKSWAGEN      2E0820803A
VOLKSWAGEN      2E0820803B
VOLKSWAGEN      2E0820803C
VOLKSWAGEN      2E0820803D
VOLKSWAGEN      2E0820803G
VOLKSWAGEN      5K0820803
VOLKSWAGEN      5K0820803E
VOLKSWAGEN      5N0 820 803
VOLKSWAGEN      5N0 820 803A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803H
VOLKSWAGEN      5N0820803E
VOLKSWAGEN      5Q0816803
VOLKSWAGEN      5Q0816803B
VOLKSWAGEN      8J0260805
VOLKSWAGEN      8J0820805A
VAG      5Q0816803B
zamienniki:
0300K270
brak
VAN WEZEL
5800K220
brak
VAN WEZEL
5800K258
brak
VAN WEZEL
5800K266
brak
VAN WEZEL
5800K284
brak
VAN WEZEL
5800K285
brak
VAN WEZEL
5800K298
brak
VAN WEZEL
5800K302
brak
VAN WEZEL
0300K349
brak
VAN WEZEL
0300K359
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040285 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.