Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Daewoo NEXIA 1.5 16V (08, 68) (1995.02-1997.08) 90km » KTT090033 thermotec
wybrany samochód: 
Daewoo Nexia 1.5 16v (08, 68) (1995.02-1997.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090033 THERMOTEC

KTT090033 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090033
Kompresor klimatyzacji KTT090033
KTT090033
thermotec KTT090033 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090033 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090033 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090033 thermotec
907.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090033

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaIVECO
Długość [mm]210,5
Wysokość [mm]128
Liczba żeber4
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]110
Masa [g]6412
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S17C
napełniony
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090033 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
IVECO      4472801800
IVECO      5801362246
IVECO      X5801362246

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090033 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.