Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën DS4 (NX_) 2.0 BlueHDi 150 (2014.07-2015.07) 150km » KTT090051 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 2.0 Bluehdi 150 (2014.07-2015.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090051 THERMOTEC

KTT090051 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090051
Kompresor klimatyzacji KTT090051
KTT090051
thermotec KTT090051 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090051 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090051 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090051 thermotec
958.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090051

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SE12C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090051 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64526935613
BMW      64526987766
BMW      6935613
BMW      6987766

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090051 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.