Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo 960 (964) 2.4 TD Interc. (1991.09-1994.07) 115km » KTT090055 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo 960 (964) 2.4 Td Interc. (1991.09-1994.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090055 THERMOTEC

KTT090055 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090055
Kompresor klimatyzacji KTT090055
KTT090055
thermotec KTT090055 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090055 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090055 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090055 thermotec
782.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090055

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaPANASONIC
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiH12A0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090055 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MAZDA      GJ6A61K00A
MAZDA      GJ6A61K00B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090055 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.