Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.4 VTi 95 (SH8FSC, SH8FP0, SH8FP6) (2009.02-???) 95km » KTT090113 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.4 Vti 95 (sh8fsc, Sh8fp0, Sh8fp6) (2009.02-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090113 THERMOTEC

KTT090113 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090113
Kompresor klimatyzacji KTT090113
KTT090113
thermotec KTT090113 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090113 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090113 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090113 thermotec

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090113

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba żeber2
Ø koła pasowego [mm]132
Ilość oleju [ml]135
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD7H15
Liczba rowków2
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090113 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      11444184
VOLVO      11882069
VOLVO      47742400
LOTUS      A082P6064F

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090113 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.