Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan NV400 Platforma / podwozie (X62, X62B) dCi 145 (2011.11-???) 146km » KTT090118 thermotec
wybrany samochód: 
Nissan Nv400 Platforma / Podwozie (x62, X62b) Dci 145 (2011.11-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090118 THERMOTEC

KTT090118 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090118
Kompresor klimatyzacji KTT090118
KTT090118
thermotec KTT090118 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090118 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090118 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090118 thermotec
784.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090118

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDenso
Technika połączeńPAD
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Czynnik chłodniczyR 134a
Długość opakowania [cm]185,0
Szerokość opakowania [cm]275,0
Wysokość opakowania [cm]210,0
Ciężar netto [g]6700,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090118 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      4E0260805AB
AUDI      4E0260805AD
AUDI      4E0260805AJ
AUDI      4E0260805AP
AUDI      4E0260805BA
AUDI      4E0260805J
AUDI      4E0260805N
VAG      4E0260805AB
VAG      4E0260805AD
VAG      4E0260805AJ
VAG      4E0260805AP
VAG      4E0260805BA
VAG      4E0260805J
VAG      4E0260805N

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090118 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.