Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090168 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090168 THERMOTEC

KTT090168 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090168
Kompresor klimatyzacji KTT090168
KTT090168
thermotec KTT090168 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090168 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090168 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090168 thermotec
811.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090168

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD6V12
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090168 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji KTT090168 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Kompresor klimatyzacji KTT090168 producenta THERMOTEC

SEAT

6N0820803B, 6N0820803C, W06N0820803B

VOLKSWAGEN

6N0820803B, 6N0820803C, W06N0820803B

numery OEM:
AUDI      6N0 820 803 C
AUDI      6N0820803B
AUDI      W06 N08 208 03B
SEAT      6N0 820 803 B
SEAT      6N0820803B
SEAT      6N0820803C
SEAT      W06 N08 208 03B
SKODA      6N0 820 803 B
SKODA      6N0 820 803 C
VOLKSWAGEN      6N0820803B
VOLKSWAGEN      6N0820803C
VOLKSWAGEN      W06N0820803B
VAG      6N0820803B
VAG      6N0820803C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090168 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.