Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090298 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090298 THERMOTEC

KTT090298 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090298
Kompresor klimatyzacji KTT090298
KTT090298
thermotec KTT090298 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090298 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090298 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090298 thermotec
646.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090298

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ciężar [kg]5,45
Ø koła pasowego [mm]125
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Ilość oleju [ml]135
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7V16
Nowa część
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090298 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO II, DUSTER, LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II 1.2-1.6LPG 09.98-
numery OEM:
LADA      926000097R
RENAULT      6001548723
RENAULT      6001549991
RENAULT      8200117767
RENAULT      8200603434
RENAULT      8200802609
RENAULT      8200866440
RENAULT      926000097R
RENAULT      926006229R
DACIA      6001548723
DACIA      6001549991
DACIA      8200117767
DACIA      8200603434
DACIA      8200802608
DACIA      8200802609
DACIA      8200866440
DACIA      8200866441
DACIA      926000097R
DACIA      926006229R

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090298 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.