Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco TRAKKER I AT190T36WP (2004-2012) 360km » KTT090342 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At190t36wp (2004-2012) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090342 THERMOTEC

KTT090342 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090342
Kompresor klimatyzacji KTT090342
KTT090342
thermotec KTT090342 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090342 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090342 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090342 thermotec
784.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090342

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaZEXEL
Technika połączeńTop/PAD
Liczba żeber9
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]171
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCSE717
Liczba rowków8
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090342 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64526983398
BMW      64529154070
BMW      64529154070-04
BMW      64529154070-05
BMW      64529185147
BMW      64529185147-02
BMW      64529195147
BMW      64529195974
BMW      64529205096
BMW      64529217868
BMW      64529332781
BMW      64529332781-02
BMW      6983398
BMW      9154070-04
BMW      9185147
BMW      9195147
BMW      9195974
BMW      9205096
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090342 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.