Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 1505 tomex-c

KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 00- 1505 TOMEX-C

1505 KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA  00- TOMEX-C
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1505

producent:

TOMEX-C

(ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK302) ALFA ROMEO 147 (937) 01/01- 156 Sportwagon (932) 05/00- 156 (932) 09/97-
ze stykiem zużycia
oś przednia
Grubość [mm] : 19
Ciężar [kg] : 1,9
Ilość wskaźników zużycia okładzin : 1
Wysokość 1 [mm] : 58,9
Wysokość 2 [mm] : 61,6
System hamulcowy : ATE
Długość złącza ostrzegawczego [mm] : 200
Szerokość 1 [mm] : 156,4
Szerokość 2 [mm] : 155,1
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 4
Zamiennik: 21637190
Numer dostawcy: TX 15-05
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 00- 1505 TOMEX-C

KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 00- 1505 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 00- 1505 producenta TOMEX-C

LANCIA

71753039, 71772208, 77362229, 9951217

ALFA ROMEO

71753039, 71772208, 77362229, 77362231, 9948845

FIAT

71753039, 71772208, 71772528, 77362229, 77362231

numery OEM:
ALFA ROMEO      71753039
ALFA ROMEO      71772208
ALFA ROMEO      77362229
ALFA ROMEO      77362231
ALFA ROMEO      9948845
FIAT      71753039
FIAT      71772208
FIAT      71772528
FIAT      77362229
FIAT      77362231
LANCIA      71753039
LANCIA      71772208
LANCIA      77362229
LANCIA      9951217
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. LANCIA LYBRA 00- 1505 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.