Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO II (CE9A) (1994.01-1995.07) 261km » 1624 tomex-c
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo Ii (ce9a) (1994.01-1995.07) 261km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. PEUGEOT 207 07- TYŁ 1624 TOMEX-C

1624 KLOCKI HAMULC. PEUGEOT 207  07- TYŁ TOMEX-C
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1624

producent:

TOMEX-C

CITROEN C3 II 09- TYŁ
Grubość [mm] : 17
Długość [mm] : 87
Wysokość [mm] : 53
Ciężar [kg] : 0,95
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 3
Zamiennik: 425420
Numer dostawcy: 16-24
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. PEUGEOT 207 07- TYŁ 1624 TOMEX-C

numery OEM:
AUDI      1J0698451H
AUDI      1J0698451K
AUDI      1J0698451L
CITROËN      425420
PEUGEOT      425420
RENAULT      440606418R
VOLKSWAGEN      1J0698451H
VOLKSWAGEN      1J0698451K
VOLKSWAGEN      1J0698451L
VAG      1J0698451H
VAG      1J0698451K
VAG      1J0698451L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. PEUGEOT 207 07- TYŁ 1624 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.