Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI (2000.11-2004.12) 130km » 1939 tomex-c
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi (2000.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. INFINITI FX35,FX45 03- PRZÓD 1939 TOMEX-C

1939 KLOCKI HAMULC. INFINITI  FX35,FX45  03- PRZÓD TOMEX-C
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1939

producent:

TOMEX-C

KLOCKI HAMULC. PORSCHE PANAMERA 09- PRZÓD
przygotowany dla wskaźnika zużycia
oś przednia
Grubość [mm] : 16
Szerokość [mm] : 209,5
Wysokość [mm] : 94,4
Ciężar [kg] : 4,1
System hamulcowy : BREMBO
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 4
Zamiennik: 95535193961
Numer dostawcy: TX 16-71
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. INFINITI FX35,FX45 03- PRZÓD 1939 TOMEX-C

numery OEM:
PORSCHE      95535193960
PORSCHE      95535193961
PORSCHE      95535193962
PORSCHE      95535193963
PORSCHE      95535193970
PORSCHE      95835193900
PORSCHE      95835193970
PORSCHE      97035194802
PORSCHE      97035194901
VOLKSWAGEN      7L0698151K
VOLKSWAGEN      7L0698151L
VOLKSWAGEN      7L0698151M
VOLKSWAGEN      7L0698151N
VOLKSWAGEN      7P0698151B
VOLKSWAGEN      7P0698151C
VAG      7L0698151K
VAG      7L0698151L
VAG      7L0698151M
VAG      7L0698151N
VAG      7P0698151B
VAG      7P0698151C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. INFINITI FX35,FX45 03- PRZÓD 1939 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.