Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Land Rover DEFENDER Station Wagon (L316, L315) 3.9 4x4 (L316) (1993.01-2000.09) 182km » 4009 tomex-c
wybrany samochód: 
Land Rover Defender Station Wagon (l316, L315) 3.9 4x4 (l316) (1993.01-2000.09) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. ALFA ROMEO FIAT RENAULT 4009 TOMEX-C

4009 SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. ALFA ROMEO FIAT RENAULT TOMEX-C
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4009

producent:

TOMEX-C

SZCZĘKI HAMULC. ROVER 200, 400 90-00
oś tylna
Średnica [mm] : 203
Szerokość [mm] : 38
Ciężar [kg] : 1,73
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: GBS90836AF
Numer dostawcy: 21-54
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. ALFA ROMEO FIAT RENAULT 4009 TOMEX-C

numery OEM:
HONDA      04431ST3E00
HONDA      04431ST3E50
HONDA      06153SP8000
HONDA      43011SK3E10
HONDA      43015SP8000
HONDA      43015SP8000HS
HONDA      4301SP8000
HONDA      43023SK3E10
MG      GBS90836
MG      SFS100090
ROVER      GBS815AF
ROVER      GBS821AF
ROVER      GBS90830
ROVER      GBS90830AF
ROVER      GBS90835
ROVER      GBS90835AF
ROVER      GBS90836
ROVER      GBS90836AF
ROVER      SFS100090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. ALFA ROMEO FIAT RENAULT 4009 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. ALFA ROMEO FIAT RENAULT 4009 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.