Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Nissan X-TRAIL (T32RR) 2.0 ALL MODE 4x4-i (2016.04-???) 144km » 304 163 topran
wybrany samochód: 
Nissan X-trail (t32rr) 2.0 All Mode 4x4-i (2016.04-???) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 304 163 TOPRAN

304 163 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 304 163
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 304 163
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

304 163

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj korpusuz obudową
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Jednostka ilościZestaw
Kształtcylindryczny
Przestrzegać ilości napełnienia systemu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 304 163 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS II, FOCUS III 1.0-Electric 01.04-
numery OEM:
FORD      1 564 960
FORD      1 564 965
FORD      1 589 089
FORD      7M5R6C631AB
FORD      7M5R6C631AC
FORD      7M5R6C631AD
VOLVO      31256837

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 304 163 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 304 163 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.