Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2009.04-2016.05) 170km » 408 516 topran
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2009.04-2016.05) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 408 516 TOPRAN

408 516 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408 516

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj korpusuobudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 408 516 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C205), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W204), C (W205), E T-MODEL (S212), E (W212), GLC (X253), GLK (X204), M (W164) 1.6D-3.5 02.05-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      221 277 00 00
MERCEDES-BENZ      221 277 01 00
MERCEDES-BENZ      222 277 20 00
MERCEDES-BENZ      A221 277 00 00
MERCEDES-BENZ      A221 277 01 00
MERCEDES-BENZ      A222 277 20 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 408 516 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 408 516 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.