Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi Q5 Van (8RB) 3.0 TDI quattro (2013.11-2017.05) 258km » 409 092 topran
wybrany samochód: 
Audi Q5 Van (8rb) 3.0 Tdi Quattro (2013.11-2017.05) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 409 092 TOPRAN

409 092 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

409 092

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Pojedyncze części, patrz: lista części
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu

skład zestawu:
400 451 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
400 457 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 409 092 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (A209) 1.6-6.0 02.91-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      140 277 KIT01
MERCEDES-BENZ      A140 277 KIT01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 409 092 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 409 092 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.